Saturday, November 22, 2008

PATI MINYAK LINTAH ASLI TOK WAN MERBAU PULAS

PATI MINYAK LINTAH ASLI TOK WAN MERBAU PULAS ( PURE LEECH / MALE LOTION)

(UNTUK YANG MEMENTINGKAN KEBAHAGIAAN RUMAHTANGGA)

(BEST - POWER- BAHAGIA)


Amaran
"Jangan berani cuba PATI minyak lintah kalau belum kahwin"

"PATI Minyak lintah khas dibuat secara tradisional untuk mengatasi masalah alat cepat ejakulasi,lembik kurang panjang dan kecil"


Minyak Lintah Asli
Tok Wan MERBAU PULAS


SIZE BOTOL : BESAR

PATI Minyak lintah asli keluaran Tok Wan MERBAU PULAS daripada utara semenanjung memang terkenal sebagai minyak yang betul betul power untuk membesar,menguat dan memanjangkan alat sulit lelaki sehingga mencecah ??? inci dan lebih jika diurut pada alat sulit lelaki. Diedar oleh (AMINKANDA) /AMIN PROTECH ENTERPRISE, NO. 11 TAMAN SELASIH, 36400 HUTAN MELINTANG, PERAK (012-2073007)


Kelebihan PATI Minyak Lintah Asli Tok Wan MERBAU PULAS

  • Memanjangkan senjata kelakian sehingga tahap yang diingini.
  • Bertahan lebih lama semasa bersama dengan pasangan anda.
  • Memulihkan 6,666 urat kemaluan.
  • Melancarkan pancutan air mani .
  • Menambahkan nikmat dalam persetubuhan.
  • Memulihkan keanjalan urat saluran kencing dan urat saluran air mani.
  • Membahagiakan isteri anda.



Testimoni Pengguna PATI Minyak Lintah Tok Wan MERBAU PULAS

Khalid Seremban- Saya pada mulanya kurang yakin pada minyak lintah ini, tetapi disebabkan isteri saya yang selalu memperlekehkan alat sulit saya yang kecil, maka saya cuba sebotol dari Putera Tuah Ent . Memang tak rugi, lepas guna sebotol, isteri saya makin sayang kepada saya dan ingin bersama selalu.

Johan Melaka - Saya menghadapi masalah alat sulit yang kurang keras , selalu tewas sebelum sampai tengah lautan. Bila Putera Tuah memperkenalkan Minyak Lintah Tok Wan, saya tanpa ragu ragu terus order sebotol. Saya guna tak sampai sebotol dah rasa kesannya, alat sulit saya keras dan dapat meneruskan sampai penghujung . Terima Kasih Putera Tuah.

Haji Ali kelantan - Saya boleh terus menikmati kepuasan walaupun sudah berumur sejak mengamalkan urut PATI minyak lintah asli Tok Wan MERBAU PULAS.

Banyak lagi sms dan email yang kami terima yang memuji kehebatan PATI Minyak Lintah Tok Wan MERBAU PULAS , anda pula bagaimana ? ingin mencuba minyak lintah asli Tok Wan MERBAU PULAS. Cara penggunaan akan disertakan jika anda order daripada kami.

YANG BERHAJAT : HUBUNGI ( AMINKANDA -012-5073007) HARGA BOLEH DIRUNDINGKAN. SEDIA MEMBERIKAN KHIDMAT NASIHAT SEXUAL TEORI & PRAKTIKAL TERUTAMA BAGI BAKAL PENGANTIN/ PENGANTIN BARU

Benefit of Pure Leech Oil (Male Lotion).

1. To heighten sexual pleasure.
2. To make penis bigger, harder, stronger and longer.
3. To treat injured penis due to beating.
4. To treat and cure sexual weakness.
5. To improve blood circulation and the reins so that oxygen can be
easily transported to the parts most needed by the body.

Direction For Use

1. To heighten sexual pleasure : Apply the "Male Lotian" evenly around the head and shaft of the penis before sexual intercourse.
2. For benefits number 2-5 above, use warm water, Pure leech Oil ( male lotion), massage, reflexology, diet and regular exercise.
3. Soak a small, clean towel in warm water, then squeeze the towel a little to get rid of excess water and wrap around the penis when the temperature of the towel has became tolerable. Repeat for about 4-5 times . After that dry the penis.

IN CASE OF IMPOTENCY FOR PERSONAL CONSULTATION, CONTACT : 012-5073007.(AMINKANDA)

No comments: